Hannahs bekæmpelse af Hannahs kamp – Gofundme

Hun var i hospital(NicU) indtil oktober 16.Hun har haft og fortsat har mange spørgsmål. Hun blev født med medfødte adrenal hyperplasi og tarmsygdom og mange andre mindre sundhedsspørgsmål (hjerte, hud) C.A.H er en meget sjælden sygdom og er livstruende. Baby Hannah er gonna brug for mange operationer til at blive bedre og med disse operationer kommer mange regninger.Vi har kunnet arbejde siden hendes fødsel fordi 1 af os skulle være i NicU med hende og de andre 1 var Nyfødt tøj med vores andre børn i hjemmet. Baby Hannah har mange læger aftaler nogle gange så mange som 8 om ugen. Hannah bliver at få opereret på 29 maj på syge børn Hospital i Toronto denne operation er sandsynligt, at take8-10 timer. Hannah vil sandsynligvis forblive på syge børn i en måned eller deromkring og derefter vende hjem kun til havemore operationslater i 2014 og tidlige 2015 (lige opdatere du Hannah er nu på syge børn Hospital).Læger gætter Hannah skal et eller andet sted i rækken 7 til 9 operationer i alle at løse de fleste af sine spørgsmål så på et senere tidspunkt, hun vil have nogle plastik/rekonstruktive indgreb.Vi kræver, at du støtter os, som vi forsøger at skaffe penge til at opveje de regninger, der stabling op og hjælpe med de mange regninger, der vil følge.Hannahs medicin, at hun vil være på resten af sit liv er mere end $800 en monthShe er alsolikely vil få brug for plastikkirurgi, når hun er ældre.Giv generøst hjælpe Baby Hannah i hendes modige battlewith C.A.H, tarm Diseaseand hjerte Diseaseand andre medicinske problemer. Medfødte adrenal hyperplasi (CAH) refererer til nogen af flere autosomale recessive sygdomme skyldes mutationer i gener for enzymer mægle de biokemiske trin i produktionen af kortisol fra kolesterol af binyrerne (steroidogenesis).

Mors kæpheste: {mors lille mirakel} Mombo sygepleje pude

Som jeg nævnte før, havde jeg en konkurrenter sygepleje pude med lille Mister og jeg aldrig ville føltes som det “passer” mig rigtigt, det var altid til lav og jeg have at bruge en anden pude til prop under det bare for at få lidt Mister til brystet! Med Mombo er jeg i stand til at justere det perfekt til hvad jeg forestiller mig bliver perfekt nå for lille dreng til sygeplejerske på, og det er meget behageligt at have omkring mig, om jeg i min gilder, på sofaen eller i sengen! Køb: Comfort & harmoni tilbyder flere forskellige muligheder i Mombo sygepleje pude! Besøg deres hjemmeside for at vælge den farve/print, du bedst kan lide! Win: Mors tvangstanker og børn II Comfort & harmoni vil give en heldig vinder en Mombo sygepleje pude af deres egne!</p

Leave a comment