Jeg er 28 med 4 børn — og gæt hvad, samfund? Jeg er ikke en fiasko.

Babble|

Bortset fra de ekstra pounds (eller 30) jeg var i færd med, kunne jeg er gået til en teenager. Hvad?! hun spruttede, du starter når du var 15? Jeg mener, var nogen af dem planlagt? Hvorfor ville du gøre det?? Jeg ignorerede hendes pludselige stormløb af verbal diarré og fortsatte på min lystige måde at tone min gravide flab, fordi helt ærligt? Ive hørt det hele før. Men jeg har nyheder til dig i modsætning til hvad mange mennesker, uhøflig gym skrivebord ledsagere inkluderet, det faktum, at Im 28 med fire børn ikke giver mig en fejl.

Kongen D Royalty Swagger Live Club Chit-Chat Atlanta – YouTube

Logon logge på Log på YouTube med din Google-konto (YouTube, Google +, Gmail, Orkut, Picasa eller Chrome) til misfornøjelse Kong d royalty video. Føj til log på YouTube log ind med din Google-konto (YouTube, Google +, Gmail, Orkut, Picasa eller Chrome) at tilføje king d royalty’s video til din spilleliste. Bet hiphop awards Weekend! 2012 kategori

Rebecca Minkoff lingeri & skønhed Giveaway

Alle afgifter er ansvar gratis baby blade af Grand Prize vinderen, der kan modtage en IRS Form 1099 afspejler den endelige faktiske værdi af præmien, hvis relevant. Deltagere, ved at deltage, er enige om at Sponsor, ThirdLove og Madison Reed, Administrator, Facebook og deres respektive forældre, datterselskaber, divisioner, associerede selskaber, forhandlere, service agenturer, uafhængige entreprenører, reklame og markedsføring agenturer, webhosting og udbydere af service og tilfredsstillelse og alle af deres respektive officerer, direktører, medarbejdere, repræsentanter og agenter (samlet kaldet udgivet parterne) vil har intet som helst ansvar for, og skal holdes skadesløs af deltagere mod, ethvert ansvar for eventuelle skader, tab eller skader af nogen art, herunder død, til personer eller ejendom som følge helt eller delvis, direkte eller indirekte fra accept, besiddelse, misbrug eller brug af en præmie eller deltagelse i denne konkurrencer. PERSONLIGE oplysninger: Den personlige oplysninger indsamlet via denne konkurrencer er underlagt Wanable’s Privacy Policy, placeret på https://www.wantable.com/privacy-policy. Ved at indtaste denne Sweepstakes, accepterer du brugen af dine personlige oplysninger som beskrevet i ovennævnte Privacy Policy. OFFICIELLE regler/vinderne liste anmodninger: For at få en kopi af disse officielle regler eller for anmeldelse af vinderne, sende en selvstændig rettet stemplet kuvert til: det INTIME og skønhed ESSENTIALS REBECCA MINKOFF GIVEAWAY c/o Wantable, 240 N.</p

Leave a comment